Ուսումնական գարուն 2024

Ի՞նչ գիրք ես կարդում(վերնագիրը, հեղինակի անունը):

Ես կարդում եմ Աստրիդ Լինդգրենի Երկարագուլպա Պիպին։ Ես այն դեռ մինչև վերջ չեմ կարդացել։

Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:

Իմ դուր եկած մասը այս մասն է․

Նավից երկու բան վերցրեց իր հետ: Մի փոքրիկ կապիկ, անունը՝ պարոն Նիլսոն, որ հորից էր
նվեր ստացել, և մի մեծ ճամպրուկ՝ ոսկեդրամներով լի: Նավաստիները, տախտակամածի վրա
կանգնած, երկար նայում էին նրա հետևից, քանի դեռ կարող էին տեսնել: Պիպին քայլում էր
վստահ, առանց շրջվելու, պարոն Նիլսոնն՝ ուսին ու ճամպրուկն ամուր բռնած:
— Արտասովոր երեխա է,— ասաց նավաստիներից մեկը՝ սրբելով արցունքը, երբ Պիպին
անհետացավ հեռվում:

Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:

Քանի որ ես դեռ գիրքը մինչև վերջ չեմ կարդացել, ես կարող եմ պատմել միայն մի քանի հերոսի մասին։

Պիպի

Պիպին մի փոքրիկ, 9 տարեկան աղջիկ է։

Նրա մայրը մահացել է նրա ծնվելուց մի քանի օր հետո։

Իսկ հայրը նավապետ էր, և մի անգամ, ուժեղ ալիքների
պատճառով, նավը խորտակվեց, Պիպիի հայրիկի հետ։

Թոմի

Թոմին երբեք չէր կրծում
եղունգները և միշտ անում էր այն, հետ խնդրում էր մայրիկը:

Անիկան երբեք չէր վիճում, երբ ինչոր բան իր ուզածով չէր լինում, միշտ գեղեցիկ տեսք ուներ իր արդուկած զգեստներով և շատ
զգույշ էր, որ չկեղտոտվի:

Անիկա

Անիկան երբեք չէր վիճում, երբ ինչոր բան իր ուզածով չէր լինում, միշտ գեղեցիկ տեսք ուներ իր արդուկած զգեստներով և շատ
զգույշ էր, որ չկեղտոտվի:

Կապիկ և ձի

Կապիկը և ձին Պիպիի ընտանի կենդանիներն են։

Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:

Այս գիրքը շատ հետաքրքիր և արագ կարդացվող գիրք է։ Բոլորին խորհուրդ եմ տալիս։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar